Tidsbrist

Kom och tänka på att förut när jag bodde hemma, var singel och gick i skolan så satt jag ofta hemma på kvällarna och var rastlös och uttråkad. Jag hade all tid i världen och gjorde lite av det jag kände för, när jag kände för det!

Men nu har jag aldrig någon tid "över".. Alltid fullt upp! Men jag får skylla mig själv. När jag väl har en ledig dag så planerar jag alltid in en massa saker....

Men ibland skulle man bara vilja försvinna en stund och bara göra ingenting!

Fast.. jag skulle nog bli rastlös ganska fort :)



Kommentarer
Postat av: Linuz

tid är allt vi har, gäller bara att värdera rätt.

2011-01-13 @ 22:40:32
Postat av: martina!

Jag kan hjalpa dig! Kom hit en vecka och lev livet! Jag lovar det kommer hjalpa! :) Saknar dig!

2011-01-14 @ 18:44:25
URL: http://martinabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0