Sköna måndag

Har haft en härlig dag idag, sov ut till halv nio, åt en god frukost och for till stallet.
Var med Ginello fram till tolv sen åkte jag till Elin och åt lunch och fick lite tårta :)
Sedan följdes vi åt till Djäkneboda, Shiregården och jag fick rida fina Cevin.. Den vita stora hingsten!
Även fast jag är van vid en stor häst så går det inte att jämföra med Cevin.... han är stoooooor!! Men genomsnäll och rolig att rida! Det var skönt väder och jag och Elin tog en lagom tur. Har inte ridit Cevin sen i somras men kom snabbt ihåg hur rolig han var att rida... Nästa gång får vi ta ett galopprace! :D
Kom hem strax efter3, började med maten. Vid 18 åkte jag och Sofie till gymmet, hårdträning blev det och det var väldigt skönt!! Sen åkte jag tillbaka till stallet, tog in alla hästar, pussade på G och gav han några äpplen :)

Nu slappar jag i soffan med min älskling!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt!:)Kram Mamma

2011-02-02 @ 19:04:31
Postat av: Marie

SÖöööta ni är :-)

2011-02-02 @ 22:59:45
URL: http://mariemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0