Hjärta hjärta hjärta

Hoppas alla mina vänner får en fin dag idag!

Det blev inte som det var tänkt i helgen... Föreläsningen blev inställd så jag valde att stanna hemma. Bra val då jag känner mig väldigt slut i kropp och själ efter mycket på jobbet och allt det där jag inte vill tänka på.

Idag har jag varit ledig. Mycket skönt! Synd bara det är så förbannat kallt ute idag!! Gick en promenad med hundarna imorse.. Gick längst skoterspår, över några ängar. Mycket fint och hundarna fick springa lösa och busa!
Sen klädde jag på mig ännu mer och for till stallet. Trodde jag skulle förfrysa mig när jag stod och mockade...hästbajset var isbitar :P Ginello såg frusen ut så jag tog in han, borstade upp han och la på han ett extratäcke.

har hunnit med att baka också... Eller dom är halv-färdiga... avslutar dom efter maten! :)
Middagen blir grekisk pytt fast med hela kycklingfiléer ist för fläskfile :)

Nu ska jag fortsätta här hemma. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0