Trött

Är helt slut... skulle verkligen behöva ett ton med energi känns det som.
Sov uselt inatt, vaknade hela tiden och trodde det var morgon men det var mitt i natten och jag var pigg av någon konstig anledning. Kanske tar en powernap senare idag, har ju jobbat hela helgen så idag är jag ledig.

Redan varit i stallet och väl där kom jag ju på att jag har insläpp ikväll.. snacka om förvirrad, men det är bara att fara tillbaka dit ikväll och ta in alla pållarna. Gick en långpromenad med Ginello, snacka om kallt ute... Frös om kinderna!

Igår efter jag slutat jobba ringde Anton och sa att Boss hade blivit biten av en grävling och han var påväg in till stan och till veterinären, så jag mötte upp han där... Stackars lilla Bossen.... Vänster öga såg helt misshandlat ut. grävlingen har bitit hål i ögonlocket. Är väldigt glad att öga satt kvar! Så det blev några stygn, antibiotika, ögondroppar och lite piller att ta hem. Nu har han tratt på sig och ser väldigt ledsen ut, tur han har en snäll matte som skämmer bort han!



so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0