tisdag

Tisdagar är ofta dåliga dagar eftersom jag nästan alltid jobbar kväll på tisdagar... Jag börjar ett och slutar halv tio ikväll... Drog mig upp ur sängen vid åtta, hade gärna sovit hela dagen.. förstår inte varför jag är så trött!!
Sover nog i stan ikväll, känns drygt att komma hem 22, gå i säng och sen upp tidigt för att köra tillbaka till stan.. Fast det är ju tråkigt att sova själv också... :P Får väl se vad jag känner för ikväll..

Boss är så ledsen, han sitter och bara stirrar ner i golvet.. jag försöker busa med han och bete mig som vanligt men han vill inget... stackarn har säkert jätteont.. :(

Ginello var piggelin idag...



Förstår inte

Kommentarer
Postat av: M

SV: haha jag tror det är lite avancerat för din smak, du vet man köper en förpackning "Chokladmousse med crisp" och blandar ihop med 1 dl kall mjölk sedan serverar man med hallon ;) Önskar nästan jag kunde säga att det var svårare än så- men det är det inte! Bara supergott :)haha

2010-11-16 @ 11:14:42
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: M

SV: haha joo väldigt avancerat ;) Men jag rekommenderar varmt att äta tsm med hallon- det blir jättegott!

2010-11-16 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0