Fullt upp

Förstår inte varför jag alltid ska boka in en massa aktiviteter när jag är ledig, skulle verkligen behöva en heelt ledig dag. Var på stan idag och åt lunch med mamma, sen gick vi och kollade och kläder och skor. Hittade två skor jag ville ha men eftersom jag var tvungen att spärra mitt kort och beställa ett nytt (har inte fått hem koden till den nya) så kunde jag inte köpa något. Såg även en massa fina kläder! Länge sen jag shoppade något nu så man blir ju sugen!

Jag och Anton har nyss ätit middag och nu ska vi lägga oss i soffan och bara slappa heeeela kvällen. Jag hyrde Satc 2 så vi ska se den :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe ingen bra ide att se satc med en kille..dom fattar sig inte på riktigt BRA film :P



Hoppas ni får en mysig ikväll i alla fall :) KRAM

2010-11-19 @ 19:08:20
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0