snöstorm

Idag har det snöat, blåst, snöat, blåst, snöat, blåst och snöat lite till.
Har skottat gården tre ggr idag men ändå är snön tillbaka efter en timme. Skickade ut Anton nu efter maten, orkar inte skotta en gång till idag :)

For förbi Miriam idag på hennes jobb, köpte en snygg blomma som passar toppen på LACK-hyllan ovanför tven.
Jag och Miriam bestämde oss för att gå på bio och se Alice i underlandet. Den verkar riktigt bra faktiskt.

Försökte ta några nya kort på mig idag, för att uppdatera sig lite. Har ju försökt göra om bloggen och med hjälp av snälla Anna gick det ju bra. Men jag ska dola på lite mer sen när jag har tid och lust :)



Ser ut som jag har en fläkt i ansiktet! haha :)



Och mina sötisar!

kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0