så är det

japp, jag var less. Grymt less, kände mig deprimerad, arg, trött, grinig, irriterad och omotiverad.
Så jag har beslutat mig för att ta ett studieuppehåll. Och det är nog det bästa jag gjort på länge känns det som. Har inte längre klumpen i magen, kan äntligen göra något annat utan att få dåligt samvete över skolan. Börjar få tillbaka mitt liv känns det som. Men jag ville inte ge upp och känna att jag slösat bort denna tid i skolan och sen inte få ut något av det. Så jag har hoppas in i undersköterskeutbildningen i Robertsfors och blir klar till sommaren. Då har jag en utbildning och kan börja jobb. Känns såååå bra! Klassen är riktigt bra, läraren är TOPPEN och det är NÄRA till skolan!! Och det bästa av allt,jag har ingen ångest över skolan längre. Jag kan ha en fritid också. Går också i samma klass som Elin (En kompis här ute) vilken är toppen.

Har även börjat rida i Djäkneboda på Shirehästarna och Tinkerhästarna. Skitskoj! Eller, jag saknar fortfarande att ha ett halvblod att rida.. men det är bättre än inget alls!! :) Men Shirehästarna är STORA!!! Jag blir ju nästan höjdrädd.. haha!

Bara våren kan börja komma nu så är allt bra!! :)

Min dator är trasig så vi lånar en tillsvidare... Ska försöka lägga ut lite bilder nån dag!


kram

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tycker du gjorde SÅÅÅ rätt i att hoppa av och börja på undersköterske!man måste fanken få ha ett liv också!skola är inte allt här i världen! KRAM

2010-03-30 @ 08:25:38
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så skönt att det känns rätt för dig! Älskar dig. Kramar

2010-03-31 @ 08:42:43
Postat av: Marie

Härligt Amanda :-D. Bra att det känns rätt för dig! Och du är ju snart klar uska,det är ju toppen!!! KRAM

2010-03-31 @ 20:13:35
URL: http://mariemoberg.blogg.se/
Postat av: zalina

Tack :)



Kan bara hålla med ovanstående, bra val. Man måste leva livet också :) Kramis

2010-03-31 @ 21:23:22
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0