längtan

tjoho, länge sen jag uppdaterade. Därför ska jag lägga upp en massa bilder!!
enjoy

Före






Efter






Nya golvet som snart kommer


farmor och farfar tog med sig brorsan och kom på lunch



förhoppningsfulla hundar



Maskroslampan (som alla andra också har =)) Blev bra i vardagsrummet



galen terrier, som vanligt =)



Busar





Följde med dem till gullis.




Hälsade på Anna och fick mysa med fina Mika! =)


Gammas begravning.


Brorsan


Jag, älsklingen och hundarna for med skotern ut i skogen. haha, sitter du fast ?


Boss försvann i snön =)




Till slut kom vi oss loss. Visst smälter Anton bra in i skogen? haha, under cover!


bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Men guuuuud så snyggt det blev i sovrummet! Vilken FIN tapet! Ska snart komma å hälsa på!

2010-03-02 @ 17:32:16
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för kommentaren på min blogg, vad roligt att du läser! Jag har inte hunnit kolla så mycket i din blogg men måste säga att det blev jättefint med den nya tapeten i sovrummet! :) Kram!

2010-03-02 @ 22:51:53
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anonym

var är tapeten köpt? den var råsnygg

2010-03-03 @ 10:37:39
Postat av: zalina

Wow, vilken skillnad vart råfint.

2010-03-03 @ 11:54:37
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj vad snyggt det blev !!, även jag har tapeter från Rusta både i kök och sovrum. Ni ser ut att ha det bra, stora Kramar Karin

2010-03-05 @ 09:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0