Förkyld

Blev utmanad av Marie :)


DIN KILLSMAK!
Glöm inte att svara ärligt!

Vad föredrar du för..
Hårfärg på killar:
Mörk
Ögonfärg: Gärna gröna fast blå är också fina
Näsa: hm, svårt att förklara. helst inte potatisnäsa..
Kroppstyp: LÅNG, gärna vältränad
Klädstil: Kan tycka en killa som har träningskläder på sig är snygg men annars jens eller chinos som sitter lite tight över röven, nån snygg t-shirt till. gärna enkelt men snyggt ska de va :)
Frisyr: Korthårig
Dialekt: Norrländska är ju de bästa.. tål inte stockholmska, låter alldeles för fjolligt.
Lilla extra: Ett fint leende , charmig och en bra humor!



Ska han använda parfymen: Absolut inte för mycket, men det ska gärna lukta fräsch om man snusar han i nacken :).
Ha bra med pengar: Han ska inte va en lat arbetslös som inte orkar ta tag i sitt liv och lever på sina föräldrar. Ett jobb och kan ta hand om sig själv vore bra.
Arbeta som: De som jobbar med kroppen är alltid ett plus. till exempel snickare som min älskling är :) Mycket bra!
Tönten, normal eller badguy? jadu, brukar alltid falla för badboys men det har aldrig hållt i längden. Normal är nog bäst!
Vara charmig eller omtänksam? Måste säga båda!
Vara snygg eller söt? Spelar ingen roll. Båda är bra :)
Ha en speciell egenskap: hm, speciell
egenskap behöver han inte ha, så länge jag tycker om han :)
Den snyggaste manliga kändisen:
Finns många snygga kändisar, har ingen som jag tycker är den snyggaste..
Din drömkille heter: Justin Timberlake... haha ne jag skojjar bara.. Anton Bygdemark såklart!! (men justin kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta:P)


JAG UTMANAR:
Martina
Miriam
Linda

Är riktigt förkyld och ska försöka kurera mig idag så jag blir frisk!

kram

Kommentarer
Postat av: marie

jag såg din älskade i tidningen imorse minsann! Kram,krya på dig!

2010-03-22 @ 11:22:59
URL: http://mariemoberg.blogg.se/
Postat av: linn

svar: Jaha oj! haha wow!! Äre längesedan?

2010-03-23 @ 15:52:44
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

svar: ja verkligen!!! =)

2010-03-23 @ 16:03:28
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0