Blöjtårta

Jag som trodde våren var på G men det har snöat hela natten och lite idag... LESS på snön!
Idag rasade de en stor massa från taket här hemma, hela huset skakade och jag trodde först att taket hade ramlat in!! Man vet ju aldrig i detta gamla hus! :P

Anna fyllde år igår och jag kom på idén att ge henne en blöjtårta. Eller den var både till henne och lilla söta Mika! =)
En klasskompis som är väldigt idérik hjälpte mig! =)









En bra grej att ge bort till vänner som nyss fått barn! :)
Denna är gjord av blöjor, handdukar, bodysar, badolja, choklad och lite dekoration :)
Kul med lite pyssel :)

Nu ska jag mysa med sambon i soffan.
kram

Kommentarer
Postat av: zalina

Hihi, jag vart så full i skratt då jag fick syn på denna blöjtårta. Vilken fiffig idé! Hade jag aldrig kunna komma på :P

2010-03-10 @ 22:26:16
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Marie

Superbra present till en nybliven mamma :-D. Du är så finurlig!

2010-03-11 @ 19:48:35
URL: http://mariemoberg.blogg.se/
Postat av: miriam

En MYCKET användbar present till en nybliven mamma=) fINT!

2010-03-18 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0