Älskar sol

Vilken vårdag det har varit idag!!! =)
På förmiddagen tog jag med mig hundarna på en långpromenad, på hemvägen släppte jag lös dem på en stor åker så de fick springa av sig ordentligt!! =) Jag passade på att lapa lite sol medan vilddjuren race-ade fram och tillbaka!
Efter det åt jag lunch, tog bilen till Robertsfors. Köpte present åt Sofie som fyller år imorgon men vi ska till dem ikväll och gratta henne =) Gick även till Miriam när hon jobbade och hälsade på en stund. Ska till dem imorgonkväll och titta på melodifestivalen.
Handlade lite mat, åkte hem till hundarna och slappade en stund.
Sen blev jag så peppad av att asfalten har kommit fram så jag knöt på mig joggingskorna och tog hundarna på en joggingtur!!! Det var sååå härligt!! Nu är det dags att börja träna upp kondisen! Hundarna är bra draghjälp när det börjar gå tungt =)

Nu väntar jag bara på att Anton ska komma hem från jobbet, sen ska vi ut med skotern en snabbis!
Efter det hem till svärföräldrarna och äta GRILLAT!!!! MUMS!! jag älskar grillat!!!

Och kvällen avslutas hos Sofie och Robert, resten av helgen är jag ensam för Anton åker till sthlm imorgon på handbollsmatch.

ha en bra helg, kram



För övrigt är jag inte glad idag då elräkningen för feb är dyrare än vad vi hade i januari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: zalina

uff....fy för elräkningen :)

2010-03-15 @ 18:21:10
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0