22

För exakt två år sedan satt jag och Martina i vårat hem, förfestade, taggade och var redo för att fara in till Newry och fira mig och fira s:t Patricks day!! Vilken kväll det blev!! Sjukt kul, vi kom tillomed in på Bellinis!! haha, första gången! Festerna på Irland glömmer jag aldrig!! När jag har tråkigt brukar jag klicka fram mappen med Irland och titta på alla filmer jag och martina gjorde. Sjukt roligt!!

Ska snart börja med maten så den är klar när sambon kommer hem. Sen kommer mamma, mormor och brorsan hit. Resten av släkten kommer på lördag och firar mig!

hoppas ni har en bra dag!


Jag och Martina hängde ofta på Newsroom, underbart ställe med underbart folk!

Kommentarer
Postat av: zalina

Grattis på födelsedagen Amanda :-)

2010-03-17 @ 20:38:35
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: marie :-)

Du är utmanad!!!



http://mariemoberg.blogg.se/?tmp=21223215

2010-03-21 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0