ananas

tjohoo

Jag är rätt så dålig på att uppdatera... men men, har annat för mig :P
Har inte hunnit ta bilder i huset ännu, gör det när tapetseringen är färdig!
Förresten så tog jag ju skoterkörkort för nån helg sedan, det var roligt! Nu får jag köra omkring lagligt!

Har även hunnit med att träffa världens sötaste Hugo, men kan ju låta bli att själv bli sugen.. :)

Imorgon är det skola sen i helgen åker min älskling bort och jag jobbar + tapetserar.
Hoppas ni mår bra!


utrustad


Skönt att solen börjar titta fram på dagarna!



Bossen med sitt fina täcke, han är finast!


Bamse kan också vara ganska fin
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint!! Kramar från mamma

2010-02-13 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0