SSK

Jaha, då ska man bli sjuksköterska. Min skalle är för tillfälligt helt överfylld med info efter dessa första dagar i skolan. Oj så mkt det är att komma ihåg. Men det ska nog bli bra efter ett tag! =)
Känner ingen i klassen, men har snackat med några. Det är som vanligt som med klasser. det blir uppdelningar, några som tror att det är coolast i världen, pluggnördar och några som verkar normala.
Ser mest fram emot praktiken!! =)

Jag har världens bästa pojkvän. Vi skulle äta grekisk pytt igår och jag skulle egentligen göra den men eftersom bussen är sååå seg hem och ska stanna överallt så drog de ut på tiden. Så jag guidade han över telefon hur han skulle göra och resultatet blev TOPPEN! Vi hade en jättemysig kväll. Han hade köpt godis och valt ut exakt det jag gillar... bra minne! +poäng av mig! Sen myste vi resten av kvällen i soffan och tände en massa ljus! Visst är de mysigt när hösten kommer och man får tända ljus?? =)

Idag har jag varit duktig på mig "lediga dag", eller som det står på schemat, egna studier. Jag har städat hela lägenheten och diskat upp de som användes igår. Gjort HELA läxan som vi fick till på måndag. SKÖNT att ha gjort bort den. Fixat en massa papper som jag skulle ha gjort för länge sen. Kollat runt på nätet efter studielitteratur. Ska snart beställa, blir dyrt!! 

Nu ska jag ut till Bygdeå. imorgon går jag i skolan till 12 sen är det helg och jag är ledig hela helgen med Anton!! =) =) =)


kraam
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att höra att det går bra!! Han verkar toppen din kille :P Ha en skön helg! KRAM

2009-09-03 @ 19:32:37
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är skönt att vara student ibland,lite avis på dig! Själv har man ångest för att börja jobba igen :P. Ha en fin helg vännen!

2009-09-04 @ 19:23:41
URL: http://mariemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0