Gryt-träning

Jag, Nina och Boss tog bilen tidigt imorse för att brumma upp till Fällfors. Det var gryt-träning för terrier.
Oj så roligt det var!! Jag blev enormt stolt över min lilla älskling Boss. Han skötte sig över förväntan och kommer bli en riktigt bra jakthund. Precis som Anton vill ha han =) Han fick så mycket beröm av allt som var där, speciellt uppfödaren. Kul kul kul =)

På väg, laddade!

 

Leka med grävlingskinnet

Glada i det blåsiga vädret!

 

Boss är fokuserad :)



Här får hundarna krypa in

Världens bästa vovve

Busar med brorsan

Hälsa på grävling

Gångar att krypa i

Boss var bäst =)

Söt hundvalp!

Har haft en riktigt bra söndag! Känner att jag har lite mer energi nu än innan. Ser fram emot praktiken som börjar imorgon!!

kram på dig


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack snälla du för din värmande kommentar! Jag gruvade mig länge inför att berätta, men jag har blivit bemött av er på det allra bästa sättet.



Måste ju bara säga att jag diggar din personlighet!



Visst kommer du på klassfesten på lördag? =)

Kram

2009-09-27 @ 21:25:20
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Linuz

dom grävlingarna jag känner ligger oftast döda vid vägkanten.....roadkill heter det visst....haha

2009-09-27 @ 21:39:14
Postat av: Pernilla

Men hej tjejen!

Råkade hitta din blogg via face book o blev så nyfiken att jag läst en del...

Du verkar ha varit med om en rejäl smäll!! Hoppas du mår bättre



Sen blir jag nyfiken då du varit till Fällfors på grytträning, var det måntro "mitt" Fällis norr om Skellefteå??



Allt väl o hoppas vi ses snart!



/ Pernilla på Attendo

2009-10-18 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0