bildbok

Hur roligt är det att sitta och skriva om en bok man läst?? Jag tog en liten paus... satt och kollade på gamla bilder... hur man har förändrats genom åren... på bilder ser man ju mest hur man har förändrat utseendemässigt.
Jag börjar bli less på mitt blonda hår nu även fast jag trivs verkligen i det ljusa håret.. men är sugen på att bli brunett igen... tänkte köra lite bildkollektion hur man har sett ut under åren som gått... enjoy!




tiden bara springer iväg....  jag ska fly huset ett tag, farmor o farfar har surströmmingslunch med nå vänner. luktar inte mumma. Ute på åkrarna har bonden sprutat ut kodynga... men de luktar då godare! tjing!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du e då se gölli :-D

2009-09-18 @ 16:02:43
URL: http://mariemoberg.blogg.se/
Postat av: Linuz

sweeet... När du e blond framhäver du dina bruna ögon mkt mer vilket är ett plus men när du e brunett är du söt som farinsocker.........svårt, men passar i båda!!!kör bara!

2009-09-18 @ 21:53:01
Postat av: miriam

mmmmm, surströmming!!! GÖTT!

Swweeeet girl,känner jag henne?! Japp det gör jag =)

2009-09-18 @ 22:23:08
Postat av: Zalina

Jag tycker du är AS fin i det där ljusbruna håret!!! Kan ju vara kul med liite mörkare nu till hösten! Jag skulle ha gjort så!!



Men du är sugen fin i blondt oxå :) tro inge annat! kram z

2009-09-18 @ 23:40:20
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina bilder!!! Jo visst är de söta ;) hahaha

Har en lite skiss i huvudet men de e sååå svårt när de nu ar sitt eget konstigt nog...men de kliar i fingrarna kan ja säga :) vill börja NU!!! annars är allt bara bra här, hur är de för dig då??

Kramiz

2009-09-19 @ 11:27:56
Postat av: Anna

Bli brunett!Eller ja behöver ju inte bli såå himlarns mörkt men lite iaf! Mkt snyggare såhär på hösten! Går ju bli blond till våren igen :)

2009-09-19 @ 13:58:57
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Emma

Go dark baby!

super fin färg på bild nummer tre

Vi måste ses i veckan kom in på salongen om du har mycket i skolan så får jag ge dig en kram och säga hej då

2009-09-21 @ 08:57:59
URL: http://inaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0