update

Jag lever men plågas, inte roligt att skada ryggen. Man använder ju ryggen i allt man gör så det känns vill jag lova.. Tur att jag har Anton som rår om mig =)

Jag och Anton har nog hittat ett hus här ute som vi ska hyra, ska bli väldigt skönt med nått eget. Anton bor hemma just nu och jag är typ hemlös. Har mina grejor spridda lite överallt. Så jag hoppas verkligen vi får det snart, börjar va måttligt less på att inte ha ett riktigt hem. Visst blir man sugen på IKEA när man ska flytta... sitter redan och kollar på deras hemsida och drömmer mig bort.. Anton gruvar sig mest över att behöva åka dit. Han tycker att postorder är en bra uppfinning. Men då missar man ju halva nöjet! =) Jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det, ska bli väldigt roligt iaf!! =)

Annars är jag mest sängliggandes.. har minst ont då. Jobbigt att smärtan kommer och går, imorse kände jag mig pigg och har inte så ont. Så jag stökade på och grejade hit och hit... men det får man snabbt lida för... typ som att duscha, efteråt blir jag sängliggandes... Tänk vad man underskattar de dagliga sakerna man gör. Jag längtar verkligen tills smärtan försvinner. Att bara kunna gå en promenad utan att det behöver göra ont, att lyfta något från golvet, att ta på sig strumpor... Allt är ju självklart men inte om man har ont i ryggen... Då är det en pina.. LÄNGTAR tills smärtan försvinner...!!!!!

Nu ska jag försöka mig på en skoluppgift som jag har fått. sen ska jag kolla på mer inredningsprylar, tipsa gärna om nån bra hemsida!!

kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Formodesign.com har mycket snygga saker!

2009-10-22 @ 15:30:48
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Anna

Men så kul att ni skaffar er eget place! fan du blir säkert gravid snart också :P

www.designonline.se är en trevlig omän lite dyr prylsida! :)

Krya på ryggen! KRAM

2009-10-22 @ 15:57:00
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Liza

usch riktigt hemskt det om hände :/ får hoppas det inte blir allt för långvarit, verkligen inge kul när något sånt där händer. Va kul att ni hittat ett hus :) Krya på dig kram // Liza

2009-10-22 @ 19:23:07
Postat av: Evelina

Krypa på dig fina du! Jag hoppas pojken pussar på dig mycket och sköter om dig. Vi saknar dig på skolan.



Hoppas du får en fin helg även om den kanske måste spenderas i vågrätt läge ;)



Stor, men försiktigt, kram!

2009-10-22 @ 22:31:36
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att ni hittat ett hus :) Nu blir de inrednings djungeln för dig oxå ;)Men de e kul!!!

Mindre kul med ryggen har ja ju läst nu... usch inge kul alls... Hoppas de få bli bättre fort du få ta hand om dig o vila uppdig ordentligt nu, så få du ta bilen en sväng sen när du kan!!! Ha ensuper helg sköt om dig kram

2009-10-22 @ 22:53:59
Postat av: Maalin

hej! Jga kommer hem på torsdag till måndagmorgon, hinner vi ses nåt? Kram!

2009-10-23 @ 18:45:47
Postat av: Martina

Hej gumman! Hur ar det med dig? Hoppas verkligen det inte ar alltfor allvarligt. Det ar farligt att rida vettu :) Hoppas vi ses snart jag kanske kommer hem till jul en svang vi far se. Skot om dig! Stor kram fran Nordirland

2009-10-29 @ 23:27:41
URL: http://martinabrodin.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej igen! Verkar inte som min kommentar fastnade har sa jag skriver igen :) Hur ar det med dig? Hoppas du inte ar alltfor skadad! Jag kanske kommer hem en svang over jul, om tiden finns! Saknar dig vannen, hoppas vi ses snart. Kram kram!

2009-10-30 @ 03:39:48
URL: http://martinabrodin.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha nu kom det! Skumt!

2009-10-30 @ 03:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0