Härlig helg!


I fredags körde jag till Flarken och hälsade på Miriam och Tim. Ritade med ansiktskritor, fikade och klättrade ute i skogen. mkt trevligt! For in till stan sen för att hämta Anton på jobbet, därefter middag hos pappa. Kvällen avslutades med lite glögg hos Lundström och Kornelia! =)
Lördagen började med plugg fram till lunch, följde med Kornelia för att lyssna när hennes pappa sjöng på Bokcaféet i stan. Skönt röst och härlig musik. Stannade på Coop på hemvägen för att inhandlar middagen. Jag och Anton var ensamma hemma på kvällen. mkt skööönt! Vi åt en sjukligt god kycklinggratäng och drack champange. Sen blev vi lite på lyset och började blanda drinkar och dansa i vardagsrummet. Jag tog på mig klänningen jag ska ha på bröllopet vi ska på i dec, för att kolla om den gick att dansa i! haha.. sjukt kul hade vi! Vidare mot Dalkarså för spelkväll hos Sofie och Robert. Jag och Sofie undersökte spritförrådet, blandade några drinkar medan grabbarna höll sig till öl. Tog fram charaderspelet som inte är charader men något liknande och spelade. Hade kunna sluta illa efter som jag och Sofie är väldigt tävlingsinriktade.. hahaha.... men det var iaf väldigt skoj och underhållande!! =)

En stund efter midnatt tackade vi för oss och promenerade hem! =)
Sovmorgon imorse och mysig frukost. Ut i skogen och låta Boss springa lite... julskyltning/marknad i ånäset sen hem för middag. Hafte en toppenhelg... nu återkommet ångesten inför ALLT man ska hinna lära sig innan tentan...!!!!


50-talsfesten... haha





Tim i skogen



I mörkret på väg till Sofie och Robert....







Toppenhelg!!! =)
kram

Kommentarer
Postat av: miriam

Hihihi, så fina kort! Kul att du kom och hälsade på =) Det blir ju inte så mycket nu, men vi får bli bättre!! Kram!!!

2009-11-29 @ 22:36:45
Postat av: Linuz

Jag gillar de gula reflexvästarna, de ligger i toppen av modelistan numera tror jag. Skit samma det e moget att använda dom i mörkret, lite vuxenpoäng till er!



Jag hade fest i helgen som blev succe som vanligt! Bilder kommer oxå, när jag får dom av syrran vill säga.........kram!!

2009-11-30 @ 12:12:16
Postat av: Anna

Meeeh på fredag är ju jag ledig förstås! Jaja vi hinner nog ses sen! KRAM

2009-12-02 @ 19:01:22
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Marie

Hihi va söööt du e :-)

2009-12-03 @ 17:26:28
URL: http://mariemoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad vacker du är min dotter!

2009-12-06 @ 15:32:44
Postat av: Linda

Fina bilder!!! Gillar verkligen den sista!!!

2009-12-10 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0