gone and back

oj, var länge sen jag uppdaterade!
Det roligaste som har hänt på sistonde är att jag bad Linus medverka i P3´s Fredagsflörten och han kammade hem tjejen! Jag ska satsa på match-making! haha...

Annars är skolan centrum just nu... fy fan vad tråkigt det är.... och nu ska vi börja med förmodligen den tråkigaste kursen av alla... Vetenskapliga artiklar och metod... tror den hette så.. iaf.. man ska hålla på och kritisera artiklar... tråkigt! Sen kommer anatomikursen.. äntligen ska jag få skära i något!!! haha

Ryggen börjar kännas bra... men det är fortfarande jobbigt att göra något, promenad, lyfta grejor osv.... ska försöka börja träna ryggen nu!

Hittar inte datasladden till mobilen, hade tänkt lägga in lite bilder...


visst saknar man sommaren i detta äckliga väder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0