Virrpanna

Efter tre städ och en som ska duschas blir man lite slut i skallen... det var mycket på jobbet idag!
Och vad händer då man är trött, jo man blir lite virrig... först körde jag mot rött... helt inne i något annat... tur att de bara just hann slå om...! Sen kommer en cyklistjävel och bara cyklar rakt ut i vägen.. jag ser hon inte och är väldigt nära på att köra rak in i henne..... hjärtat i halsgropen, några svordomar sen köra vidare....!

Ringde Miriam efter jobbet, berättade om min dag... hon sa till mig att jag fick skärpa mig =)
Det var bra för när jag hade kommit till stallet och hoppat upp på Pysing så var koncentrationen på topp!!
Och han gick som en klocka idag!!! =) =)

Jenny orkade inte vara med mig så nu sticker jag till stugan!! finns på mobilen om ni vill mig nått =)


Kommentarer
Postat av: Linuz

hur fan kör du kvinna. ingen respekt för medtrafikanterna!Dålig stil..........tur att jag inte vet vart stugan ligger annars hade jag tagit med övningskörskylten. AMORE!

2009-05-20 @ 23:13:27
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0