Underbara Flarken!

Alltid lika tråkigt att åka från Flarken... Det är helt underbart där ute. Men om tre år....... bara tre år... haha :)
Hade två jättemysiga dagar med fam Öberg/Isberg! På tisdagen följde jag med Miriam på hennes ridlektion. kul kul! =)
Sen satt vi ett bra tag framför datorn, övertrötta och drygade oss med stackars Linuz....!
Somnade så fort jag la mig i sängen.. vaknade vid åtta av att söta Tim kom in och sa godmorgon och gav mig en puss =)
Följde med på Stor&Liten på kapellet där de var lek och sång. Sen vidare till badhuset. Tim är en vilding i vattnet. haha! Efteråt fick jag mata Ulrikas 4månaders bäbis med välling... såååå söt. Man blir ju nästan sugen... hahaha
Efter det red jag Bettan (miriams häst) i solskenet sådär på kvällskvisten. Riktigt härligt!! Avslutningsvis gick jag, Miriam och Linda en prommis runt Flarken.  Spanade på lite hus och snackade skit! Väldigt trevligt. Flarken är inte bara fint, människorna där är toppen! Hoppas de inte dröjer allt för länge tills jag är ledig och kan fara ut dit igen =)

Miriam och Bettan

Kommentarer
Postat av: Linuz

ser ut som ditt hår växt lite sen sist ja såg dig..tänkte på bilden när du står i din box.lite lång lugg kanske!!hahaha...annars hade ni säkert trevligt flickor....keep it up

2009-05-07 @ 16:29:42
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Men Linuz vad säger du? Väldigt roligt att du kom och hälsade på =) Vi hade ju trevligt... kom snart! Kram Miriam

2009-05-07 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0