tacospice

Hämtade upp Malin och Klara, vi for till Sara där var redan Sofia, Linn och Johan. Lekte med Sara o Toves konstiga (?)katter ett tag! haha... Vidare till Coooooop, Hanna bjöd på singoalla med lakrissmak.. Hanna ska hjälpa mig att vinna på Lotto en dag!! woho!
Handla mat, gå till kassan.. Det behövdes 4personer för att kunna lägga fram pengar till den söta killen i kassan. Tyckte de kändes fjantigt så jag gick till Hanna och snackade. haha! Lammkött på Coop! 91:a var han... fan vad gammal man börjar bli... och stora dem mindre börjar bli.....

Hem till Sofia för att tillaga maten... blev mycket gott!! Sen paltkoma och lägga sig i soffan....
Presentdags!!!! =) Jag fick en butscratcher!! Typ världens bästa grej. min nya boyfriend!! Man kan ha den till allt..! typ.. haha
Trevlig kväll iaf, trött som vanligt så jag orkar inte skriva så utförligt. ger er bilder ist!
Yran kommer bli great!! Jag, Johan och Klara taggar buckets!!!



Crazy cousins

Kommentarer
Postat av: Linuz

Nice and clean vill ja lova! gött med mat och vänner dessutom en present..amore

2009-05-19 @ 23:37:28
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: klurr

jag älskar sista bilden

2009-05-20 @ 13:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0