slut som artist

Däckade som en klubbad säl igår 21,30... Ingen röst och helt slut i kroppen... 
Gick upp 06 imorse.. cyklade till jobbet 06,30. Trodde aldrig jag skulle komma fram. Det var verkligen tungt att cykla idag!
Även om jag bara hade "lätta" brukare att fara till idag kände jag mig  som en zombi...Orkade knappt lyssna när de berättade något.  Kom hem klockan ett, la mig i sängen och somnade... Känner mig fortfarande helt slutkörd... Känns typ som om musklerna i kroppen inte riktigt fungerar, och skallen är typ en ballong. Jäkla förkylning!!

En dag som denna hade jag velat ha någon att krypa upp i famnen hos och bara vara...!

Ska knapra i mig lite alvedon, hoppa in i duschen, käka hos pappa sen fara å se då lillebror spelar fotboll. Blir kul, har inte sett dem spela sen förra säsongen... De växer så snabbt! De är inte längre de små knottarna som springer runt i en klump och jagar bollen...  Min lillebror som för övrigt har varit på zonläger i helgen. Finns inget annat än att han blir utvald till länslaget. han är riktigt begåvad!!

Jag vet att min lillebror kommer lyckas bli nått bra inom idrottsvärlden... samt min kusin som  imorgon drar till usa för att prova spela för Tampa bay´s hockeylag. han är bara 17år!! coolt! Sen har jag ju min "lill"kusin Marcus(24år) som flyttade från Halmstad till Tromsö, Norge för att få vara förstamålvakt (fotboll). kul när personer man tycker om lyckas!!

Hoppas ni slipper hemska förkylningar!

Kommentarer
Postat av: Linuz

Jag känner din kusin marcus...spelade ihop i landslaget i fotboll....världen e sjukt liten...amore!!!krya på dig!!!kram

2009-05-10 @ 17:15:38
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0