par

Jag har verkligen trivts med att vara singel nu... har jobbat jättemkt och på min lediga tid harjag antingen varit med kompisar eller varit i stallet. Och jag har känt mig jättelycklig! Har inte alls varit intresserad av att ha någon kille.

Men idag, jag har sett par överallt! hålla handen, hålla om varandra, kramas, pussas, you name it... Överallt! va fan... tror inte jag såg en person som gick ensam idag... ?  vad vill detta säga mig?
och självklart tjej som jag är börjar jag tänka på om jag kanske ändå längtar efter ett förhållande eftersom jag ser dem överallt ?? På ett sätt vill jag ju ha en kille... men jag är ju lycklig som jag är just nu... eller är de att jag inte vågar ? Är jag rädd för att de ska bli samma skit som alltid?
fan, jävla komplicerade grejor!

stallet imorgon iaf!! det är lycka!

Kommentarer
Postat av: Linuz

vet va du menar...komplicerade saker det där...tänk inte på det..allt löser sig till slut...hoppas jag iaf

2009-05-03 @ 22:06:09
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0