nytt läge

dagen har spenderats i soffan.... gick upp och gjorde lite middag samt diskade undan, annars har jag inte gjort så mkt... haft feber så man blir ju svettig av att bara fundera på att göra något. Eller faktiskt har jag varit ute ett litet tag, gick till pappa och hämtade cykel.. men jag hade nada luft i bakdäcket så jag var tvungen att pumpa det... Efter fick jag lägga mig och vila... de tog slut på alla krafter jag hade i kroppen. Är det såhär det känns att vara riktigt gammal? har jag sagt att jag hatar att vara sjuk? Tål att upprepas, jag hatar att vara sjuk!!

Mamma var så snäll och kom förbi ikväll, hon hade köpt med sig en tidning och en flaska med någon slags nyttig (?) apelsinjucie.... Jag fick ligga med skallen på hennes knä medan hon pillade i mitt hår!! Hårmassage är det bästa jag vet!!!
Det finns väl inget bättre än när någon tar hand om en när man är sjuk??
Jag har även hittat hostmedicin... great!! tar lite huttar då och då.... good shit!

Febrig och rödflammig liggandes i soffan...


jobb imorgon, hejs!

Kommentarer
Postat av: Linuz

när ska du bli frisk egentligen?? börjar nästan tycka synd o dig!!ta ett glas vatten med en matsked äppelcidervinäger, det hjälper mot allt. krya påre

2009-05-11 @ 22:27:18
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: miriam

Hihihi, så söt du är!!! Hoppas du vilade hela dagen då inte jag ringde och störde, mohahaha! Kram!

2009-05-11 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0