Myggfan

Idag kom första myggbettet. Den var stor och det gjorde nästan ont. Farfar berättade att de är nu från början som dem är som värst.. tydligen är de aggressiva då? haha... Men man blir ju van med dem efter ett tag när man bor här uppe.. jobbigt bara att de surrar så fruktansvärt!!

Det behövs inte mkt för att jag ska bli glad när jag är deppig. pratade med en person som fick mig att skratta och nu är jag på toppenhumör igen! =)

Var ute med Pysing idag på en tur. Han var riktigt fin faktiskt.. mkt mer avslappnad när man far ut själv. Vi for till sandtagen och klättrade lite.. skitskoj! Hade toppenväder också!

Efter det körde jag till farmor o farfar. Fikade och spelade kort med farfar. farfar är bäst, så jävulst rolig gubbe! =)

Jag behöver tips på en dunderkur för min hals!! Hostmedicin hjälper inte! Vill ha tillbaka rösten nu!


hejs


Kommentarer
Postat av: Linuz

rena vilda western med det där landskapet.. ser skönt ut, kanske kommer upp o rider lite med dig..har du någon galen hingst åt mig??

2009-05-14 @ 16:59:36
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0