mc

Jag hade ett begär av choklad igårkväll... Så jag och Linn bestämde oss för att göra kladdkaka. Det blev den chokladigaste kladdkakan jag någonsin smakat.... gott men efteråt ville jag faktiskt spy... blev lite för mkt! Ännu en gång sa vi: -aldrig mer fika... nästa gång blir de grönsaker...?

Imorse när jag vaknade så kändes det som jag var bakis... kroppen var typ bortdomnad... skumt.. effekt av för mycket socker/choklad ??

Kollade nyss på tv4.. de hade ett repotage från Mantorp.. nån mctävling. Det ser så jävla roligt ut!! När jag var typ 14-15 älskade jag motorcyklar... Ville ta mc-körtkort innan vanligt körkort. Funderar faktiskt på att ta det.. kanske nästa vår? men en motorcykel är ju rätt så dyr... och man vill ju ha en som ser häftig ut... haha. Vi får väl se hur de blir med det där.



undrar vad man ska hitta på idag... börjar jobba klockan 3.. astråkigt väder!

so long..

Kommentarer
Postat av: Linuz

Mantorp där har jag varit...Det är faktiskt nice med MC. frihetskänsla och vinden i nacken som smeker ryggen en varm sommarkväll. vad kostar det att försäkra en riktigt snabb hoj?kostar skjortan fan. peace

2009-05-03 @ 13:15:35
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0