Lycka

Är det inte underbart att vara glad??? Känna att hela kroppen pirrar av glädje??
Nej, jag har inte träffat något kille. Fick några förfrågningar om de när jag skrev förra inlägget. Livet är bara helt toppen just nu!
Efter jobbet på fredagen for jag ut till Gullmark och farmor å farfars stuga. Alltid härligt att komma ut dit. Jag blev som en ny människa. Stod ute i en halvtimme och bara andades. Ren och frisk luft med lite koskit är ju det bästa!!!  Fin solnedgång också.


Gick upp rätt så tidigt på lördagen. Jag och farmor skulle klippa ner häcken som står längst vägen. vilket projekt! jag stod på stegen och hade den eldrivna häxsaxen och farmor stod nedanför och tryckte grenarna mot mig så jag nådde. Faktiskt ganska så roligt!  Spikade även fast en fågelholk eller två!

Farmor blir less och försöker mörda mig??

Skulle tyvärr jobba på lördagen så jag kunde inte stanna nå länge... for förbi Anna påvägen hem och fick testa rida hennes busponny!! skitskoj, tyvärr inga bilder på det..
Efter jobbet körde jag till Linn... ibland tar de lång tid att besluta vad man ska göra... men efter många om o men så åkte vi till ica maxi, köpte frukt, körde hem till mig och gjorde fruktsallad. kanske den godaste fruktsalladen någonsin?
Linn ligger i sin säng och Kellie vill också mysa
fruuuukt
Jag är less och Linn vill visa sin fot

Mitt i allt detta kommer Sofia, Malin, Klara och viglund till sverige!!! LYCKA!!!!!! Så underbart att få höra deras röster igen!!! äntligen är de tillbaka!! livet kan gå tillbaka till de vanliga och jag mår bra!!

Söndag... jag och Linn far till stallet. vi ska ut och köra pysing! Kan nog inte få bättre väder... strååålande sol och varmt.. lovely!!!! Hade tänkt bjuda på en film från körturen men den blev inte så bra som jag hade hoppats på... man hör inte mitt tillgjorda roliga skratt.. men nästa gång ska vi göra en bättre film som jag kan lägga ut!
Bjuder på lite bilder ist!



Söndagen avslutas med att Sofia kom till mig!!!! =) =) Vi surrade oavbrutet i två timmar!! Härligt att hon är tillbaka!!!
En riktig toppenhelg med andra ord!! hoppas ni haft en lika bra helg!!

kram

Kommentarer
Postat av: Linuz

friluftsliv är något som jag skulle behöva.ser riktigt trevligt ut måste jag säga. dessutom har du en skön farmor som inte räds några medel i att ta några liv sådär en helt vanlig lördag....

2009-05-17 @ 23:03:26
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: Miriam

Va mysig helg =) Roligt med massa kort också...

KRAMAR!!!

2009-05-18 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0