Lady

Skönt att få komma bort lite!! Det var jättemysigt hos Emma. Vi tog det lugnt, gick på en långpromenad, broarna runt, med Lady. Världens minsta sötaste hund. Jag brukar tycka de är lite fjantigt med sånna där små hundar men det är ju omöjligt att inte bli kär i henne när hon är så söt. När vi sov låg hon antingen under något av mitt eller emmas täcke eller mitt emellan oss. sjukt söt! Vi såg film på kvällen, riktigt skön kväll!  Emma jobbade idag så då gick jag på stan... hittade lite plagg som jag tog med mig hem. Sen fixade Emma mitt hår! =) Bilder på det kommer till helgen.
Tog bussen hem ikväll, for ner på ängarna och spelade lite kubb med tjejerna + några till som kom efter ett tag...
Nu blire snart sängen, upp tidigt imorgon och jobba. Sedan blire FEST!! Och det ska vara underbart väder imorgon, tror ni jag är lite taggad?? =)

Emma och Lady

Promenad

Myser under täcket
Jag och Lady på promenad i blåsiga skellefte
storm..


ses i helgen!

Kommentarer
Postat av: Linuz

Tjenixen! verkar som om du har haft det bra ett par dagar vilket låter bra. själv så har man mest bara tagit det lugnt och nu har man sommarlov!!nice nice nice...så va händer till helgen då?

2009-05-29 @ 19:41:39
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0