knäpp..

Läs inte detta, det är bara negativt. (inne i en tråkig period)

jag är knäpp... Hur tråkigt liv har jag inte?? Har nyss städat hela köket... skurat alla köksluckor och i skåp...  Hade inget att göra så jag får för mig att börja skura luckorna i köket...  Men jag känner att jag får lida för det nu.... känns som om febern kom tillbaka... hatar att detta liv jag lever just nu är så tråkigt... tydligen anstränger jag mig inte tillräckligt för att det ska hända något.. 
Fan
Varför ska alla andra vara utomlands nu?
Varför ska alla andra leva ett samboliv?
varför ska jag vara bitter över detta??

Hatar när jag är inne i en depp-period.. Man ser de mesta som något negativt då. Kommer aldrig kunna bli någon blondinbella... förstår inte hur de går att vara sådär överdrivet glad hela tiden.. Jag är sämst på att spela glad då jag är på dåligt humör.
Nu vill jag bli frisk och jag vill att mina vänner ska komma hem från utlandet nuuuuu!!!

Jag är iaf glad för att Miriam alltid ringer mig och pratar... vilken toppenvän!! STOR KRAM

hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0