hes

happ, då försvann rösten, hatar att vara förkyld.. kände mig riktigt hängig imorse då jag vaknade... Men eftersom jag bara skulle jobba till 16 så tänkte jag att de får gå ändå... Det slutade med att jag jobbade till 21,30... =) Och eftersom många man är hos är i princip döva, fick jag skrika så de skulle höra något.. vilket resulterade i att det nu gör väldigt ont i halsen och rösten finns knappt kvar. Men jag ska dricka några koppar te nu och ta några halstabletter innan jag går i säng. Börjar jobba 7 imorgon.. känns lite tungt....

Varför får jag ilningar i de nedre tänderna då jag är sjuk ?

Mitt liv kretsar typ bara kring jobb just nu känns de som. Hur många vänner har jag kvar i stan som jag umgås med?? typ 2??.... Resten har stuckit från stan... Väldigt tråkigt... saknar alla tjejkvällar!!

gonatt

Kommentarer
Postat av: Linuz

aldrig roligt när vänskapen flyttar och man inte kan göra något åt det..kämpa på. man kan ju faktiskt ha vänner på avstånd oxå!!hehe...kram och krya påre little miss sunshine...

2009-05-09 @ 12:45:47
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: Peyton

INTERESTING BLOG :) X

2009-05-09 @ 13:44:09
URL: http://peytonvega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0