hästar

vad vore livet utan hästar??
Idag blev jag glad igen, idag känns livet bra igen. Och det är toppen!
Hittade en hoppstig i skogen idag som jag red Pysing på. Hade nästan glömt bort hur kul det är att hoppa!! =)
Ska ta och fara ut i skogen och bygga lite fler hinder som man kan hoppa!!
Ridturen idag var riktigt jäkla bra!! Jag och Pysing håller verkligen på att hitta varandra och jag börjar lära mig vilka som är de rätta knapparna på han! Det är såhär det ska va! Sitter nu och längtar tills nästa gång jag ska ut och rida han!!

På onsdag far jag till skellefteå för att hälsa på Emma, blir roligt! =)
Kommer hem på torsdag och på fredag börjar Yran, är sjukt taggad!!

brist på saker att skriva om...... Haré

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va mysigt! Hästar är livet, en del iaf =) Härligt att livet leker, det det som är så bra attd et kan vända så fort! Nu ska jag se Twilight med Vera =) Kram miriam

2009-05-25 @ 21:30:35
Postat av: Linuz

Tror jag och pysing skulle bli riktigt tajta alltså! men det där med yran låter intressant...du får ta lite bloggbilder då så man vet vad ni pratar om!!

2009-05-25 @ 22:36:40
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0