girls night

Efter 5min var det som vanligt igen, alla pratar i munnen på varandra, mycket skratt och väldigt mycke flams.
Men det var sjukt kul att se dem igen!!
Det är underbart med bra kompisar, och först när de har varit borta ett bra tag förstår man verkligen vad dem betyder!
Nu ska vi bara planera ihop Yran, kommer bli great! Tyvärr jobbar jag fredag på dagen så jag kan inte joina upp Linn o Sofia sittandes på ängarna med en Corona i handen. Jag får satsa på kvällen ist!

Ikväll styr vi middag hemma hos svampen!!

Det är allas val att bete sig som dem vill, man kan ju inte ändra på andra. Du kan bara ändra på dig själv. Karma

Känns som om jag och Jenny kanske hittar tillbaka till varandra snart, hoppas det!

nu bär de iväg till jobbet, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0