bakning

Jag får nog satsa på att baka tunnbröd.. jag var grym!!
For som sagt igårkväll till Gullis (farmor o farfars stuga).. Farmor skulle baka idag och ville ha hjälp.
Även min lillebror kom och hjälpte till, vi hade väldigt skoj! Bilder får berätta....

Körde ved med farfars permobil till bagarstugan

forma deg..



kavla degen! Visste själv inte att jag hade blivit gravid ?





Kul att baka!

Vi passade på att träna inför yran.. eller för att slåss??

-Där är kameran

haha



hmm??



Farmor vill mjöla ner Anton

Det slutar i skrattanfall av oss... =)

Klippa kvistar

Världens bästa farmor och farfar!!



Bagarmästare blev man!

Sen körde jag och Anton ner till stugan för att käka middag... Där var de dimma och kallt...

Dimma över havet... dock så har de inte hunnit komma nå vatten ännu....



vår stuga

En stug-granne håller på att bygga ny stuga... tvåvåningshus... sjukt fint!

Inspektion av huset



Ombyggnad av vårat kök pågår..

Kvällen avslutades med grillning och stutsmatta! =)



En mycket bra ledig dag!
nu väntar jobb hela helgen!!

Kommentarer
Postat av: Linuz

Du är en sån person som skulle kunna klubba ihjäl en sälunge utan dåligt samvete med en sån där kavel..sjukt farlig asså!!Girl gone wild!!!!

2009-05-22 @ 00:27:06
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: klurr

vet du hur mycket jag vill ha ett av dina tunnbröd nu?!

2009-05-22 @ 01:44:18
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-22 @ 01:55:43
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Linuz

Ja vill oxå smaka dina tunnbröd...

2009-05-22 @ 12:21:55
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Shit va mycket fina bilder, du verkar vara en hejare på att baka tunnbröd! Gött! Kram Miriam

2009-05-22 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0