You put a smile upon my face

Härligt med sol ute, men varför ska det behöva vara så kallt? längtar tills de blir sommar så man slipper klä sig med tio lager kläder innan man kan gå ut...  Fast för mig spelar de nog ingen roll vad det blir för väder i sommar, ska jobba heeeela sommaren!! Men sol är ju alltid välkommet!

Åh, vill flytta IDAG....... ska bli såååå skönt att få nått eget igen!!! Kommer bli riktigt bra!!!

Idag var jag och brorsan i stugan... sen gick jag till Jenny och kollade in deras nya lägenhet! De håller på med en totalrenovering. Så det fanns inte så mkt att se förutom planlösningen =) Men de arbetar snabbt så de dröjer nog inte länge tills det går att bo där! Kul för dem!! =)

Tror de blir en lugn kväll, Nina hetsade på utgång men jag vill vara pigg imorgon på jobbet! Vi får se vad som händer!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jaaa, näe tycker du?

Like you! Hoppas du har kung på jobbet! Kram miriam

2009-03-27 @ 23:27:00
Postat av: Anonym

Ja, det sa jag ju i texten att det självklart har hänt. har sällan förutfattade meningar om folk.

2009-03-28 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0