what´s new

Var på mineralsminkrådgivning idag med Nina på Face..
Såg verkligen fram emot det men de blev en besvikelse.... Tjejen som sminkade mig kunde inte alls se vilka färger jag passar i osv.. det blev inte bra.. såg typ ut som en transa.... fy, var bara att gå hem och tvätta bort allt.
Sen var de inte direkt att hon gav tips ang mineralsmink. Hon sa bara vad hon använde. men men, nu vet man ju att de inte är värt att gå å göra nå sånt igen =) Då är det bättre att fara till Linda och sminka sig, hon är duktig =)

Sen ringde jag Jenny och snackade lite... Hon bjöd mig på lunch på Invito... trevlig värre. Sen gick vi runt och kollade på ringar... Diskuterade hur man ville att sin förlovningsring skulle se ut... mest på skoj bara =)

Ne, om man skulle ta och gå en långpromenad sen köra body pump ikväll!

tomorrow is the day

Kommentarer
Postat av: Linda

Va tråkigt att de blev så... Jag har som varit inne på att jag skulle vilja testa mineralsmink oxå o de ha ju låtit att de ska va så bra... men va tycker du om själva sminket då??

Är de bra annars?? Massa kramar från mig

2009-03-16 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0