sick

ja jag är sämst på att uppdatera.. men jag har legat i feber det senaste dygnet och mår inge vidare!!
Fy bubblan... var vaken i princip hela natten.. svettades som tusan, drog av mig täcket, började frysa, tog på mig täcket och började då svettas igen... så höll de på hela natten.. sen började jag knarka alvedon. nu är febern borta men jag mår fortfarande piss.

Alltså ne, jag förstår mig verkligen INTE på killar. Har slutat att försöka ens. Efter M har jag typ blivit en kall människa. känner inte igen mig. har slutat bry mig. men de kanske är bra. sluta blanda in känslor i allt.
fuck, hade ett riktigt bra citat jag skulle dra här.. men jag kommer inte ihåg ordagrant vad som sas och då är det inte lönt att nästan säga det..  Jag antar att de kanske blir såhär, blir man sårad tillräckligt många gånger så inser man att det är inte värt att bli sårad igen, så då skiter man i att få känslor för någon, eller man vill inte få känslor för någon.
Har jag verkligen blivit en sådan person. en kall människa? Har jag blivit en kille i tankesättet rent utav ??
Ne, så kall skulle jag nog aldrig kunna bli.

Som Justin sjunger i T.Is nya låt: -The old me is dead and gone..
för övrigt så är Justin het i den videon, men det är han ju alltid. hetast

well well

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ringa ikväll. Jag har slut pengar om du är frisk =) Stor kram !!!! Miriam

2009-03-04 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0