Nykterist, javisst!

Jaha, då blev man 21år idag..... 20 kändes bra... nu känns de som det håller på att gå utför. Eller 25 tror jag är en bra ålder. sen kan de stanna =)
Jag fick även ett strålande väder på min födelsedag, underbart!
Varit ute på en promenad med Nina! Vi skakade hand på att vi skulle vara nyktra tills första juli. haha, dock kom vi inte fram till vad som hände om man förlorade!

För övrigt blir det en lugn dag. Middag med släkten här på Teg. Och fika med vänner imorgon.

Ha en bra dag! kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på din dag!!! Kramar från mig

2009-03-17 @ 21:17:00
Postat av: miriam

Jag ska jobba lör sen vet jag inte.... bara vara hemma.. hundvakt på lör... du då? Hihih... Kramamr!!!

2009-03-19 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0