never give up

fy bubblan vad tråkigt det är att söka jobb. Jag är ute varje dag på flera ställen och presenterar mig och söker jobb. Alla blir glad, -"ja vi behöver ju sommarpersonal så vad kul att du söker"..
dock så är jag inte ute efter ett sommarjobb.. jag vill ha jobb NU!
Men jag har en liten plan... tror jag tar tag i den nästa vecka.

Det blir som de blir.. är de menat så..

Haha, rolig sak härom kvällen när brorsan var här och åt middag.
Innan jag skulle på hockeyn gick jag och satte mig vid datorn och pratade med O på msn..
och jag har en bild på en tjej i bikini som bakgrundsbild på min dator(För att hon har snygg kropp och jag blir taggad på att träna när jag ser henne). När brorsan kommer in så säger O att jag ska googla en tjej som han tycker är snygg. Så Eric tror att jag sitter och kollar på tjejer på nätet, också har jag en bikinitjej som bakgrundsbild.. haha..
Eric: -"Amanda, är du lesbisk" ??
Jag: -"I Wish"
Eric: -"vaaa"?
Jag: -" haha, nej det är jag inte..."
Eric: -"öhh, okej....." Går sedan ut ur rummet....

haha..Man kan väl tycka tjejer är snygga utan att för de vara intresserad av dem?
Men, jag kanske ska byta tillbaka till Justin som bakgrundsbild... Då blir man taggad på livet.. eller vad säger ni?


mums....

Kommentarer
Postat av: Miriam

Fy farao han är HET!!!!

2009-03-14 @ 15:07:24
Postat av: nina

du är medveten om att han ser sjukt gay ut jussan?

2009-03-14 @ 18:17:22
Postat av: amanda

haha, nina du har såå fel... men jag skulle inte bry mig om han är gay. Han är och kommer alltid vara den hetaste mannen på denna planet!

2009-03-14 @ 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0