grått

Begravning och regn idag.... Man blir som lite nedstämd av begravning. Även fast jag inte kände han så satt jag där med tårar i ögonen... fast jag har ju träffat han många gånger så jag känner ju han lite men inte nära. Skjutsade farmor å farfar dit och satt med i kyrkan. Länge sen jag var på begravning... Tur man slipper gå på det ofta... !

Hmm.. undrar vad jag ska göra ikväll.. ingen svarar i telefon..... eller så har de redan planer för kvällen.. ja är rastlös och vill göra nått.... !

Har iaf två arbetsintervjuer på tisdag... hoppas hoppas!!! Ska verkligen förbereda mig och skryta upp mig själv så de vill anställa mig!!!!! Skulle gärna kunna jobba dygnet runt nu!!! VILL ARBETA!!


hoppas ni har haft en gladare fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul, men du kan ringa mig för jag är själv :( Kram Miriam

2009-03-20 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0