Better in time

Åh vad det är kul att jobba!! (kommer säkert ångra mig någon dag att jag sagt det..)
Jag är en så rastlös person... Älskar när de är full fart och man har mkt inplanerat!!
De kombinerat med att ibland bara ligga hemma i soffan framför en bra film!!
Perfekt!

Micke ringde mig igår, vi pratade om allt möjligt. Han berättade att han hade hört på ett radioprogram under dagen. Där hade de diskuterat ärliga personer. Sånna som säger vad de tycker utan onödiga omvägar och fjäsk, som mig då! haha
Fast tydligen hade några av radiopratarna varit emot det... de sa att ärliga personer hade social inkompetens. HAHA
Roligt att Micke hade tänkt på mig då. Det kanske stämmer. Att de som är socialt inkompetenta vet inte hur de ska säga saker, bristande språkkunskaper, så då säger de ist bara rak ut de första de tänker på. utan att tänka efter. haha....
Som mitt försvar sa jag att jag är för lat för att hålla på att förklara saker eller "prata runt" ämnet när man ist bara kan säga enkelt och ärligt vad man tycker. Vet inte riktigt om Micke höll med mig där eller om han verkligen syftade på att jag hade några slags sociala problem... haha, vi låter de vara osagt... Roligt var det iaf!

En timme kvar tills jag ska på jobbet, blir spännande att se om de blir samma runda ikväll eller om man får se nått nytt!!=)

ha en fortsatt bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: miriam

Så glad för din skull!! Kram igen!

2009-03-25 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0