Beslutsånget

Min chef från Irland ringde idag.. Ville att jag skulle komma och jobba i två månader..
ååh, jag vet inte... vore jättekul.. men är såå less på att resa runt..
helst av allt vill jag ha ett heltidsjobb här hemma, ta brorsans lägenhet och leva ett "normalt" liv... Lugna ner mig och landa på jorden igen.. känns som om jag har varit på resande fot i över ett år nu...  Men får jag inget jobb här hemma kanske jag far till Irland?? vet inte alls hur jag ska göra.... suck............

Söta Emma, som var fuskigt brun, fixade håret på mig idag!! =) Blev toppen!! Men hon flyttar till skeå nästa vecka så nu måste jag börja fara dit då jag ska fixa håret :P

Börjar må lite bättre, inte feber längre... men har lite ont i magen just nu...!

Köpte idag den as-snygga t-shirten från Dark Muse.... ååh den är sååå snygg!!

later

Kommentarer
Postat av: röd

erkänn att du ba vill till irland för att hänga med alla rödtottar. vi är bäst va?

2009-03-06 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0