svenskar

Har man en gång varit på Irland och festat så suger det att gå ut i sverige. Stämningen, människorna, drickan, allt!
Om du går ut här hemma så "måste" du hålla dig till ditt umgänge. Man kan inte gå fram till någon okänd och prata för att vara social eller trevlig. då blir man uttittad på om man vore störd eller ute efter att ligga. Varför ska svenskar vara så jävla tråkiga och bara bry sig om sig själva?
Jag var nykter ikväll och följde med på en stor fest. Tjejerna ser ut som slampor och står klistrade på killen de raggar på. och killarna tror att de är coolast i världen. Jag får bara ont i huvudet av att kolla på. Vart är ödmjukheten? Om du inte är villig som tjej existerar du inte. Inte konstigt att jag har slutat gå ut på krogen. Så jävla tråkigt. Det går aldrig att sitta ett helt tjejgäng vid ett bord och snacka o ha en trevlig kväll. ne för alla ska bara springa om kring som yra höns.
Tacka vet jag Irländare som är sjukt roliga och vågar bjuda på sig själva. Inte konstigt att jag och martina gick ut varje lördag i ett halvårs tid för att varje utekväll var sååå jävla roligt!! Du kan prata med vem som helst, ALLA är trevliga! Tjejerna ger inga bitchblickar om du skulle stå och prata med en kille som de pratat med.  Jag saknar Irland. Jag förstår att Martina har flyttat dit. Fy för svenskar. .eller nej, fy för ume-bor!! så jävla äckliga folk har blivit. Divastämpel över många. varför detta storstadsbeteende??

Nu ska jag kolla lite flyg!
hej

Kommentarer
Postat av: Linuz

ojojoj. Vaknat på fel sida eller?? Är det verkligen så där förfärligt uppe i norrland? hur har din helg annars varit då? min har varit ganska bra måste jag säga. kram påre

2009-06-07 @ 12:29:36
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0