storm

Vart är sommaren?? Det är storm ute idag.
Hade tänkt ta sovmorgon imorse. Men eftersom jag är van att gå upp så tidigt så vaknade jag vid halv åtta... låg och drog mig till efter nio... skönt! Sen segade jag på i duschen och passade på att göra en hårinpackning!
Cyklade ner på stan, gick på bibblan och förtidsröstade faktiskt! vuxenpoäng till mig
Mötte upp Martina och hennes kille. Gick runt och spanade på lite kläder med dem =)
Sjukt att Martina är hemma nu.. fast ändå känns det som att hon aldrig varit borta. Och när jag hörde Kyle prata irlänsk dialekt så ville jag tillbaka till Irland... det blir en weekend i sommar!!! Älskade Irland

Är inte alls peppad på att fara och jobba ikväll...  Men jag är iaf ledig på lördag!

Har sjukt ont i kroppen, tränat som ett psyk denna vecka. Måste nog vila nån dag!

haré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0