stolt svensk

idag är man stolt för att vara svensk. vilken match de gjorde! Sjukt kul att se!
Även om jag jobbade hade jag turen att vara hos en brukare mellan 18-20 och han satt o kollade på matchen och jag bredvid!  =)
Alltså det är nästan äckligt hur lik min brorsa är Marcus Berg.. ett tag trodde jag att det var brorsan som sprang runt på planen... samma skratt, samma ansiktsuttryck. Brorsan har stolt skrytit om hur många tjejer som kommer fram till han och tror att han är Marcus Berg.. haha! Vid tillfälle ska jag ta fram bild..
Bra jobbat sverige!

Imorgon är jag ledig!

hare bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha ja det är faktiskt sant de är rätt lik varandra iaf på kort fast Eric är sååååå mycket snyggare ;)

2009-06-17 @ 14:37:21
Postat av: Linuz

Är man lik någon kändis eller snygg person ska man alltid dra nytta av det...köööör marcus eller eric va du nu heter!!

2009-06-17 @ 14:53:44
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0