sömn

sov nästan tio timmar inatt. det var välbehövt!! När jag vaknade imorse for jag ut på en joggingtur, åt en god frukost sen var jag som en ny människa!! Igår var jag så jäkla trött och pga det så blev jag nästan deppig.. Fick för mig en massa konstiga saker som jag vet nu i efterhand bara hade att göra med att jag var trött. Tur att jag avstod från vissa diskussioner... man kanske börja lära sig av sina misstag ändå.

Sen slappade jag ett tag i solen i väntan på Nina. Vi for till stallet och red ut på en långritt. Härligt väder och Pysing gick sååå jävla bra!! helt otroligt att det är samma häst som jag satt upp på för första gången för några månader sedan. Jag sa ju att jag inte skulle ge upp förrän jag fått han som jag ville... och nu är det nära!! =)
Nina red tjockisen Helmy... haha... Den är så rolig, den lilla hästen!
Vi hamnade lite vilse så det blev en extra lång tur men en mycket trevlig sådan!
Varför ska hästar vara så dyra? jag vill ha en nu...!



De gömde sig i skogen

Underbara ridvägar!

Förhoppningsvis får jag med mig Jenny på promenad nu =)

life is good

Kommentarer
Postat av: miriam

Ni ser ju ut att ha skit mysigt! Bara njuta av skogen och det fina vädret! Kan det bli bättre? Kram

2009-06-09 @ 08:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0