somedays I´m a superbitch

jaha hej!

Vilket jävla pissväder det är!!! man blir bara trött!!
Det är dåliga tider nu.. eller kanske bra... mycket tårta!!
igår var det studenten med smörgåstårta, tårta och kladdis och idag fyllde B-O år.... (Min styvmammas pappa)
så det var middag där och tårta, så nu tror jag det är bra med bakelser för ett tag.
Min styv-gammelmormor tror jag det är... B-O´s mamma var även där. tror hon är 93-94år.. sten cool! snackar som fan om allt och ingenting.. hennes favvoprogram på tv är discovery cannel. hon uttalar discovery: Discoverry, alltså inte engelskt uttal utan svenskt. Idag drack hon vin och det steg rätt upp i skallen sa hon, hon var nästan värre än studenterna igår.. haha.
När hon för några månader sedan låg inne på sjukhuset så träffade hon en man där. tror han är typ 80 nått.  Nu är de typ tillsammans och är hur gulliga som helst. de ringer varandra minst 3ggr om dagen och låter värre än 15åringar som är nykära... hahah! Hon är verkligen stencool! Jag brukar hälsa på henne ibland bara för att få skratta lite... hon har alltid nått roligt skvaller att berätta!! =) Och hon är fräsch för att vara över 90år!! klarar sig nästan helt själv! det är imponerande!
haha och på tal om hennes man, när de båda låg på sjukhuset så träffades de alltid och åt lunch tillsammans i matsalen. men en gång då hon kom till matsalen så hade en annan tant gått och satt sig vid han. och gissa om det blev liv då.. haha. då vägrade hon gå dit och gick tillbaka till sitt rum och sa: Det är nån kärring som har tänkt sno min man.
haha!

jobb imorgon.
kramen

Kommentarer
Postat av: Linuz

hahahaha..såååå jaaa...kärleken lever i högstagrad...amore stavas det!!!!hopp finns det för alla kom ihåg det..........amore

2009-06-11 @ 23:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0