runaway

fy fan.
ibland är det inte kul att vara tjej, ungefär sådär en gång i månaden. hela kroppen känns som en ballong, man har ont och humöret behöver vi inte ens gå in på.
Sen lägger vi på trötthet på de hela så blir det ännu bättre. sov idag när jag kom hem. välbehövt!

Är ledig på onsdag, ska nog fara ut till stugan då. Finns inget bättre än frisk härlig luft vid havet. lycka, frihet. Behöver ta igen mig.

Min mamma är något av ett litet medium,andlighet - freak. Hon har bjudit med mig på en sak nästa tisdag. ska bli spännande. Själv tycker jag också om andliga saker och tror till en viss del på sånt. Får berätta mer om det när jag varit där. Man kanske hamnar i nån sjuk sekt som hjärntvättar en... vi får väl se! =)




kram på dig

skänker även en tanke till Berth Johansson som har avlidit. Gjorde praktik hos han.Umeås mest framgångsrika travkusk.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha tack så mycke, vet dock inte om ja kan hålla med :) Allt är bara bra med mig, jobb o jobb o försöker när jag inte jobbar njuta av solen ;) Hur är allt med dig då?? Blir de någon semester för dig i sommar?? Längesen man såg dig!! Ha de bästa Kramar

2009-06-25 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0