Midsommarhelgen

OJ vilken helg!
jobbat 7-21,30 torsdag - söndag. Jag är ganska så trött just nu......
Jag, Marie och Anna hade tagit på oss en mördarhelg och vi överlevde utan större bekymmer!
Fredagen flöt på bra och jag var rätt så pigg då jag slutade. Beslutade för att köra ut till stugan eftersom jag inte riktigt ville sitta ensam på midsommaraftonskvällen framför tven eller gå i säng så tidigt. I stugan fikade jag lite och kollade på då Pappa, Ann, Biggan och Sören monterade världens största grill typ. Jag klagade på att de var tråkiga och de klagade på att de var för gamla för att ställa till med nått jippo.. haha. Så jag körde vidare till Gullis där det var storkalas. Hade väldigt trevlig med mina vänner ute från skogen, dock så var det alldeles för kallt för juni månad. vid 00,30 fick jag tvinga mig att köra hem så jag skulle överleva på jobbet. Kom hem vid 01 och stöp i säng. 06,40 var jag på jobbet och faktiskt ganska så pigg. Men efter någon timme blev det segt och jag ville sova! haha. Vid middagstid stack jag, marie och anna o beställde pizza, körde hem till Annas fina lägenhet för att äta och hade väldigt trevligt. Vi kan väl äta någon fler gång under mindre stressade förhållanden?? :P Tog igen oss på soffan i tio min innan de var dags att brumma iväg igen. När jag kom hem på kvällen somnade jag ganska snabbt!
Sen till idag då.... kan man vara såhär trött?? jag var inte ens övertrött längre.. jag var zombie-trött!!! + konstant huvudvärk.
Så hela dagen har jag ätit för att få i mig energi =)
Helgens roligaste kom på denna kväll. Marie väntar på mig i sin bil hos den sista brukaren. Jag ser att hon ligger över ratten och vilar. Bestämmer mig för att vara rolig och slår båda händerna mot rutan, Marie flyger upp ur bilstolen och skriker rakt ut!!!! HAHAHAHA... jag dog av skratt!!
Tack Marie, Anna och Johanna för helgen, bra jobbat!!!

Dagens tips: gå inte bakom någon som har kissat/bajsat på sig.

Kommentarer
Postat av: Linuz

Fullt ös, medvetslös. Fan du borde chilla betydligt mer än du gör. kan ju inte vara bra att hålla på som du gör!!AMORE!!

2009-06-21 @ 22:58:04
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: Marie

Moahahahaha,jag kommer att ge tillbakas nä du minst anar det :-P. Tack för en störd midsommarhelg! Se till att vila upp dig på onsdag :-). Vi ses! Kramkram

2009-06-22 @ 23:28:54
URL: http://mariemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0